Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

honey, that's the way that life goes


#blogovision2014 | 02. Mac DeMarco - Salad Days


Αρχικά θέλω να πω πόσο περήφανη και χαρούμενη είμαι φέτος για το ένα και το δύο μου γιατί και τα δύο τα αγαπώ πάρα πολύ και είναι υπέροχα. Ας ξεκινήσω από το δύο λοιπόν. Τον Mac τον έμαθα φέτος, εντελώς τυχαία ψάχνοντας για μουσική να ακούσω, είδα το cover μου φάνηκε πολύ κουλ, το έβαλα να παίξει και φυσικά το ερωτεύτηκα.

Αυτό το άλμπουμ μου αρέσει γιατί είναι ο ορισμός της απλότητας, του έλα μωρέ όλα θα γίνουν κάποια στιγμή, μην σε νοιάζει τίποτα. Τα τραγούδια μοιάζουν σαν μικρά ποιηματάκια που τα έγραψε κάποιος όταν ήταν δέκα χρονών, στις διακοπές του καλοκαιριού, δίπλα στη θάλασσα, σε ένα νησί, κάπου που έχει μόνο ήλιο. Βγάζουν μια αβίαστη γλυκύτητα και αθωότητα που είναι αυτό ακριβώς που μου λείπει από τη μουσική. Επίσης, ότι έχει κιθαρούλα έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Η ηλεκτρική κιθάρα εδώ έχει έναν τόσο ταξιδιάρικο ήχο, που σχεδόν πέφτεις σε νιρβάνα την ώρα που κάνεις καρδούλες με τα δάχτυλα στον αέρα γιατί αγαπάς όλον τον κόσμο και τα προβλήματα σου λύνονται από μόνα τους.

Ο Mac DeMarco το 'χει πιάσει το νόημα της ζωής στο salad days και γενικότερα.



Σας αγαπώ όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου