Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Σάββατο στο network

Αυτή η εβδομάδα θα ανακηρυχθεί επίσημη εβδομάδα απεργιών. Χμ..σκέφτομαι, θα κάτσω σπίτι. Ευκαιρία με τόσο κρύο, χιόνι, παγετό κ.λ.π. Αλάσκα γίναμε (είμαι του νοτίου κλίματος των Πατρών και ο καιρός της Θεσσαλονίκης μου φαίνεται εξωπραγματικός)!


Κάθομαι λοιπόν σπίτι και κολλάω στο pc..twitter, facebook, blog και διαβάζω ασταμάτητα άλλα blogs, εφημερίδες και άρθρα. Συνειδητοποιώ πως ζούμε σε μια εποχή ιντερνετικής πληροφόρησης και έξαρσης της τεχνολογίας της επικοινωνίας. Μάλλον άργησα να το αντιληφθώ! Καταλήγω πως και εγώ είμαι "θύμα" αυτής της κατάστασης..



Όμως, αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι η απρόσωπη σχέση που υπάρχει με αυτούς που ανταλλάσσω πληροφορίες. Δεν τους γνωρίζω προσωπικά, ούτε με ξέρουν. Καλά εντάξει η αλήθεια είναι πως μαθαίνω πολλά γι' αυτούς μέσω αναρτήσεων, φωτογραφιών, status updates και tweets! Ίσως να ξέρω πολλά περισσότερα από όσα θα μάθαινα αν συναντιόμουν από κοντά με όλους αυτούς τους "πειρατές" του network.


Εσχάτως διαπιστώνω ότι η δύναμη του διαδικτύου μπήκε ανάμεσα και στις σχέσεις μου με τους κανονικούς μου φίλους.. Δεν κανονίζουμε να βγούμε, να τα πούμε από κοντά απλά στέλνουμε ένα mail ή ανταλλάσσουμε τραγούδια στο facebook γεμάτα υπονοούμενα ή κάνουμε replies σε tweets. Κι ακόμα όταν βρισκόμαστε συζητάμε για όλα όσα μας κίνησαν το ενδιαφέρον στο δίκτυο..



Όλα αυτά μου έρχονται στο μυαλό αυτό το απόγευμα του Σαββάτου που γίνεται ακόμα μια απεργία, καθώς σερφάρω στο internet...και μάλλον αυτό θα συνεχίσω να κάνω..εκτός αν έρθει κάποιο mail.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου